سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

 

در قسمت اول آموزش گوگل آنالیز به 5 مورد اشاره شد. در قسمت دوم از آموزش گوگل آنالیز به نکاتی دیگر از آموزش گوگل آنالیز اشاره خواهد. با ما همراه باشید.

6)    Bar Widget

گوگل آنالیز

widget  احتمالا از همه ویدجت ها قوی تر است ، و بسیاری از گزینه های سفارشی را دارد. همانطور که در تصویر سمت چپ می بینید، ما قادر به ایجاد نموداری هستیم که در آن معیاری برای ما نشان داده شود (در اینجا درآمد) که  براساس یک بعد (در این مورد medium)  می توان آن را گروه بندی کرد و محور آن را توسط بعد دوم (در این مورد شبه قاره) مشخص کرد.

 

ادامه مطلب...

نظر()

  

 

ترفند و نکته پرطرفدار در وردپرس

5 نکته از نکات پرطرفدار وردپرس در قسمت اول این مقاله ارائه شد. 5 نکته دوم از سری نکات پرطرفدار وردپرس در این مقاله ارائه خواهد شد.

  • لینک به لینک های خارجی از عنوان پست

آیا شما سایت های دیگر را دیدید که عنوان پست خود را به پست خارجی لینک داده اند؟ این کار کاملا بی فایده است  تا یک پست جدید ایجاد کنیم  و قصد داشته باشیم در تیتر آن به کاربرانمان بگوییم به سایت دیگری برو و آن را بخوان. شما در حال اتلاف وقت کاربران خود می باشید. این ترفند  به شما اجازه می دهد که لینک هایی به لینک های خارجی از عنوان پست خود در وردپرس ایجاد کنید.

 

ادامه مطلب...

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

آموزش جاوا

در این قسمت از آموزش جاوا در سایت آموزش برنامه نویسی می خواهیم بحث کاملی در مورد متغیرها در جاوا داشته باشیم. با ما همرا باشید.
متغیرها دستکاری و اداره کردن برنامه را امکان پذیر میکند. هر متغیر در جاوا یک نوع خاص دارد ، که اندازه و نوع حافظه ای که به متغیر اختصاص یافته را تعیی ن می کند. طیف وسیعی از مقادیر می توانند در حافظه ذخیره شوند و مجموعه ای از عملیات نیز می تواند برای این متغیرها استفاده شوند.

ادامه مطلب...

نظر()

  

 

از سری آموزش برنامه نویسی جاوا از سایت آموزش برنامه نویسی در خدمت شما هستیم. در این قسمت می خواهیم به طور مفصل در مورد انواع داده ها در جاوا صحبت کنیم، با سایت آموزش برنامه نویسی همراه باشید.

متغیرها برای رزرو مکان در حافظه برای ذخیره سازی مقادیر استفاده می شوند.  به این معنی که وقتی یک متغیر تعریف می شود در واقع کمی فضا در حافظه به آن زرو می شود.

بر اساس نوع داده متغیر، سیستم عامل به متغییر حافظه اختصاص می دهد و تشخیص می دهند که چه داده هایی می توانند در حافظه رزرو شده ذخیره شوند.(منظور از نوع داده نوع مقداری  است که داخل متغییر قرار می گیرد)

 

ادامه مطلب...

نظر()

  

 

گاهی ویژگی هایی را در یک سایت می بینید، و شروع به فکر کردن می کنید که چطور شما هم می توانید از این ویژگی ها در سایت خود استفاده کنید. همه این احساس را تجربه کرده اند. گاهی اوقات شما می دانید که شما آن ویژگی را می خواهید، اما نمی دانید کجا وچگونه به دنبال آن باشید. در این مقاله برخی از راهنمایی ها و نکات و ترفندهایی از وردپرس که پر طرفدار هستند و قطعا برای شما مفید خواهند بود با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

این آموزش در سطح مهارت های مختلف است. برای برخی از آموزش، شما نیاز به دانستن html دارید که میتوانید از بخش آموزش طراحی سایت و برای برخی نیاز به دانش وردپرس که میتوانید از بخش آموزش وردپرس در سایت استفاده کنید .

اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

آموزش برنامه نویسی آموزش وردپرس آموزش طراحی سایت پشتیبانی سایت خدمات پشتیبانی سایت برنامه نویسی برنامه نویسی و سئو وبلاگ برنامه نویسی دانستنی های وردپرس آموزش برنلمه نویسی جاوا پیاده سازی سئو کسب ثروت راه های ثروت مند شدن ثروتمند شدن در آمد از اینترنت راه اندازی کسب و کار موفقیت مالی آموزش هیپنوتیزم هیپنوتیزم درمانی چگونه هیپنوتیزم کنیم کسب در آمد از طریق اینترنت کسب در آمد از اینترنت کسب در آمد اینترنتی کسب و کار اینترنتی کسب در آمد در منزل روش های کسب در آمد راههای کسب در آمد راه های کسب در آمد راز موفقیت چیست موفقیت چیست راه های موفقیت در زندگی راه های رسیدن به موفقیت راه موفقیت راههای موفقیت راه های موفقیت روانشناسی موفقیت عوامل موفقیت آموزش موسیقی تجهیزات هتل راه اندازی فست فود تجهیزات رستوران تجهیزات آشپزخانه صنعتی لوازم آشپزخانه لوازم برقی آشپزخانه ویزا کارت گیفت آیتیونز بیمه عمر آموزش رایگان آموزش رایگان سئو آموزش بازاریابی آموزش برنامه نویسی وب آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش اندروید آموزش آشپزی آموزش رایگان انیمیشن سازی آموزش انیمیشن سازی آموزش رایگان فتوشاپ آموزش طراحی آموزش رایگان طراحی ایمپلنت دندانپزشکی دندانپزشک بازاریابی تبلیغات اینترنتی آموزش بازاریابی درآمد اینترنتی شغل اینترنتی کار در منزل کارآفرینی کسب درآمد در منزل کسب و کار خانگی خرید بلیط هواپیما
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ