سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

دانلود آموزش موسیقی برای کودکان

چکیده :

در این مجموعه آموزش موسیقی ، کودکان از طریق یک فیلم عروسکی جذاب، در قالبی داستانی، با مبانی اولیه موسیقی آشنا می شوند:تعریف هنر و موسیقی، مشخصات چهارگانه صدا (ارتفاع، کشش، شدت، رنگ) اسامی نت های موسیقی، عناصر اساسی موسیقی (ملودی، ریتم، هارمونی)، آشنایی با آلات موسیقی ایرانی و کلاسیک و... از جمله مطالبی است که در این فیلم به آنها پرداخته می شود.

 

لینک مستقیم صفحه : http://moobmoo.com/1421-music-fundamentals-for-keeds-and-teenagers


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

دوستان خوبم می خوام در اینجا رازی رودر مورد قانون جذب  با شما در میون بزارم که اگه اون رو بدونید و انجام بدید نتایج فوق العاده ای رو در زندگیتون،  تجربه می کنید.

 

خیلی از آدما وقتی که به سواد مالی می رسن یا الزامات پولدار شدن رو فراهم می کنن، باز هم به آزادی مالی نمی رسن.اونا همیشه همین رو تکرار می کنن که "  چرا؟    الان که همه چیز فراهمه و من هم آماده ام چرا به هدفم نمی رسم؟ چرا در این کار موفق نمیشم؟چه مانعی وجود داره ؟"

 

من در اینجا می خوام به شما دوستای خوبم بگم که پنج  مانع بر سر راه کسانی وجود داره که با وجود آمادگی اونا برای جذب موفقیت و ثروت ، باز هم به موفقیت  نمی رسن.

 

بله فقط پنج عامل،  و به شما دوست خوبم اطمینان میدم که اگه این پنج  عامل رو بدونید و اونا رو در زندگیتون به کار بگیرید از نتایج فو ق العاده اون شگفت زده میشید.

 

من در اینجا این عوامل رو به شما معرفی می کنم و راه حل اونا رو هم به شما ارائه میدم و اونوقت شما می بینید که در چند قدمی ثروت و فراوانی ایستادیدو با تکرار ساده اونا می تونیدبه اون چیزی که می خواین برسید:

 

1 – ترس:

 

اولین عامل ترس هست ، 90% مردم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنن.علتش اینه که اونا از بر باد رفتن پولشون می ترسن و مهمترین عامل اون، مدیریت غلط پولهاشونه ، و همین باعث میشه عملا پولهاشونو از دست بدن و قانون جذبهم همون رو براشون جذب می کنه.به جای اینکه اون پول رو نگه دارن وبیشترش کنن و از اون پول مراقبت کنن ، خانه های بزرگ و ماشینهای متعدد می خرن و یا چند تا سهام خریداری می کنن.مسئله مهم اینه که شما اگه می خواین پولدار بشین باید سرمایه گذاری با تعداد کم رو شروع کنید و پولتون رو متمرکز کنیدو به تعداد محدود ، سرمایه گذاری کنید.

 

دوستان خوبم، بدبینها هرگز برنده نمی شن اونا فقط آموختن که به شما  بگن انجام نده   و در تمام مدت ترس رو به شما القا کنن. شما ببینید که تعداد  " می خواهم هاتون بیشتره یا  نمی خواهم هاتون؟" اگر تعداد نمی خواهم هاتون بیشتره ، احتمالا ترس به جای باز کردن چشمهاتون ، ذهنتون رو قفل می کنه.به کلنل ساندرز فکر کنید که در 66سالگی ، کارش رو از دست داد او 1009 بار شکست خورد تا اینکه یک نفر جواب مثبت داد و اون امپراتوری خودش رو تاسیس کرد در حالی که می تونست به این فکر کنه که مستمری اندک خودش رو بگیره و بازنشسته بشه.

 

او ترس خودش رو سوخاری کرد.

 

 

2 – تنبلی:

 

دوستای خوبم، افراد تنبل اغلب مشغله زیادی دارن و اونقدر مشغله دارن که به کار اصلی و هدف اصلیشون نمی رسن و در واقع اونا به نحوی ، گریز می زنن.ما همگی دوست داریم پیشرفت کنیم و چیزهای جدید داشته باشیم.ولی به محض اینکه آدما به سمت هدفشون حرکت می کنن ندای درونی اونا ، این تمایل رو سرکوب می کنه و باعث میشه احساس گناه کنن و این احساس موجب نابودشدن رویاهاشون میشه.شما زمانی به درمان تنبلی رو می آرید که به خودتون به جای اینکه گوشزد کنید که زندگی رو نمی توان تغییر داد ، نهیب بزنید که " زمان اون رسیده که از این کارهای تکراری و روزمرگی ها خلاص بشم و راه تازه ای برای رسیدن به هدفم پیدا کنم."

 

با خودتون تکرار کنید : "چطور می تونم پول کافی برای اون کار رو تهیه کنم ؟چطور می تونم در رسیدن به ثروت موفق شوم؟"

 

 

 

3 – بدبینی :همه ما ندای درونی که به ما میگه همه چیز در حال خراب شدن هست رو تجربه کردیم.مخصوصا در دنیای مالی .

 

ولی شما اگه می خواین ثروتمند بشید ، نباید به این قدقدکردن های ذهن و صدای بیهوده گوش کنید و باید بدونید که این یک صدای پوچ و بی معنی بیشتر نیست همه جا از این صداها هست از خانواده گرفته تا رسانه ها  و شما می تونید به راحتی اونا رو نادیده بگیرید و به جای اونا به چیزی که می خواین اتفاق بیفته فکر کنید.

 

4 – عادت بد : زندگی ما از عادتهامون تشکیل شده  . هر روزی که از خواب بیدار میشید تا زمانی که دوباره در شب به خواب برید تمام زندگیتون به شکل عادت  تکرار میشه ، همه کارها .

 

شما برنامه های مالیتون رو هم طبق عادتتون تنظیم می کنید  وقتی شما اول به خودتون پرداخت کنید، اشکال نداره که مقروض هستید ولی وقتی اول سهم خودتون رو کنار میزارید ، این فشار برای پرداخت قرضهاتون شما رو مجبور می کنه که راه دیگه ای رو برای پرداخت بدهیتون پیدا کنید.

 

5 – غرور : کسانی که سعی می کنن با مباحث مالی سرو صدا راه بیاندازن در حالی که نمی دونن درباره چی صحبت می کنن در واقع اونا دروغ نمی گن اما حقیقت رو هم نمی گن.اونا نمی دونن چی میگن.عبور از نادانی و شکست کار ساده ایه.زمانی که مغرور باشیم باور می کنیم که این چیزی که من نمی دونم مهم نیست اما واقعیت اینه که این چیزی که نمی دونیم به اندازه کل دانسته هامون مهمه و ما باید به جای اینکه مغرورانه نادانی خودمون رو پنهان کنیم باید آموزش برای موفقیت رو آغاز کنیم.

 

یادمون باشه که بدست آوردن ثروتهای بسیار عظیم و موفقیت ، یک فرایند و یک روش زندگیه.

 

این روش زندگی اصولی داره و زمانی که شما دوست خوبم این اصول رو رعایت کنی و در زندگیت اونارو پیاده کنی قدم در راه ثروتمند شدن میزاری .ثروت چیزی نیست که یک شبه به سمت شما بیاد باید از نظر ذهنی آماده باشی و به شما اطمینان میدم با رعایت این اصول ساده ، نتایج فوق العاده اونو در زندگیت ببینی.

 

با آرزوی بهترینها برای شما


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

شما عزیزان و بیماران محترم می توانید در سایت دندانپزشکی دکتر سجودی اط آخرین اطلاعات روز در مورد بیماری های دهان و دندان و همچنین روش های دروانی انها مطلع شوید . 

 در این سایت سعی شده است تا بهره گیری از مقالات به روز در این زمینه سعی بر افزایش اطلاعات عمومی شما علاقه مندان شود.با هم به معرفی بیشتر این سایت می پردازیم :

شما در بخش بالایی چندین منو را مشاهده می کنید که در مورد مباحث مختلفی می باشند . اولین منو در مورد زیبایی بوده و در /ان به موضوعالتی همچون  دندان های مرتب و نحوه مراقبت صحیحی انها توضیحاتی ارائه نموده ایم . همچنین شما در سایت دندانپزشکی ما در این بخش می توانید مقالاتی در مورد نحوه کشیدن و عصب کشی دندان نیز ملاحضه نمایید . سر فصل های خوبی را برایتان در نظر گرفته ایم که خواندن انها خالی از لطف نخواهد بود.

اما در منوی دوم در این سایت کاملا در مورد ایمپلنت و روش های ان و مزایای و معایبش به صورت کامل توضیح داده ایم و شما می توانید با مراجعه به این بخش از سایت  دندانپزشکی ما اطلاعات خوبی را بدست آورید.اگر قصد ایمپلنت دارید حتما قبل از ان این بخش را به خوبی مطالعه نمایید تا با این روش درمانی به خوبی آشنا شوید.

اما عزیزانی که به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد بیماریهای لثه هستند برای /انها نیز یک بخش مجزا در نظر گرفته ایم که می توانند در این مورد به اطلاعات بسیار جامع و کاملی دست یابند از قبیل :

خونریزی لثه 

دندان لق

تحلیل لثه

دندان های حساس

و...

 

سورس : کلینیک دندانپزشکی


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 

آیا دندان عقل را باید کشید:

کشیدن دندان عقل قبلا اشاره شده است که در سنین 17 تا 20 سال رشد میکند البته در دخترها زودتر از پسرها دندان عقل رشد میکند.

دندان عقل با سایز های مختلف با سایر دندان ها تفاوت داشته و در بسیاری از موارد این دندان ها برای انسان مشکل آفرین شده لذا دانستن نکات زیر در مورد دندان های عقل میتواند سودمند باشد 

1- همیشه جوانه های دندان های عقل تشکیل نشده و لذا این دندان ها در بعضی افراد وجود نداشته و غایب هستند غایب بودن دندان های عقل دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که یکی از آن ها ارث می باشد.

2- رویش دندانهای عقل معمولا با مشکلاتی همراه بوده که از ان جمله دردهای مبهم و گاهی شدید که د رافراد مختلف متفاوت است . همچنین تورم و اماس لثه اطراف دندان عقل در حال بیرون آمدن و گاهی درد و خونریزی از این ناحیه. یک نوع عارضه لثه هنگام رویش دندان عقل ممکن است به وجود آید که از نظر علمی به نام پری کورونیت نامیده میشود. که عارضه ای دردناک می باشد که نیاز به درمانهای دارویی و گاهی جراحی پیدا میکند.

3- دندان های عقل همیشه بطور طبیعی و مستقیم رویش پیدا نمیکنند بلکه در بسیاری از موارد در مسیر رویش خود به سمت دندان مجاور کج شده و دندان عقل بطور افقی در استخوان فک خوابیده و قادر به رویش نبوده و لذا به صورت نهفته در فک باقی می ماند .

بسیاری از مردم از وجود دندانهای عقل اثر یک رادیوگرافی از فکین به دلایل دیگری به وجود این دندان ها پی برده میشود.

در مورد این که آیا دندان عقل نهفته را باید کشید یا به نظرات متفاوت هستند، بعضی معتقدند باقی مانده این دندان ها میتواند زمینه بروز تومورهای خاصی از جمله آوملوبلاستوما را ایجاد کنند. ثابت شده است که دندان های عقل پایین بیشتر دچار نهفتگی می شوند.

4- بسیاری از دندان عقل پس از رویش با دندان های جلویی خود به درستی جفت نشده و لذا جویدن غذا را نقشی ندارند.

5- دندان های های عقل به دلیل نداشتن یک شکل طبیعی مشخص مانند بسیاری از دندان های دیگر و قرار گرفتن در انتهای فکین و تمیز  نشدن ان ها هنگام مسواک زدن بسیار آسیب پذیر بوده و معمولا زودتر از سایر دندان ها پوسیده میشوند و باید به کشیدن دندان عقل ممجر شوند.

6- ترمیم و پرکردن دندان های عقل کار دشواری است و کشیدن آن ها نیز از دیگر دندان ها دشوارتر می باشد .

عفونت این دندان ها به راحتی در فضاهای صوتی و فکی پخش شده و میتواند برای بیمار خطرآفرین و مشکل ساز باشد.

7- توصیه میشود هریک تعضای خانواده از 20 سالگی با مراجعه به دندانپزشکی و در صورت لزوم گرفتن یک عکس، وضعیت دندان عقل خود را مشخص نموده و در صورت داشتن دندان عقل تکلیف نگهداری و یا خراج شدن آنها را مشخص نمایند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

زیبایی لبخند امروزه برای بسیاری از افراد مقوله ای مهم و حیاتی شده است و حاضرند برای رسیدن به لبخندی زیباتر هزینه های زیادی انجام دهند.شما نیز اگر به دنبال این هستید که طرح لبخند خود را تغییر دهید و چهره ای زیباتر و موجه تر داشته باشید باید برای این کار حتما از یک دندانپزشک مجرب کمک بگیرید.در این قسمت می خواهیم در مورد نحوه رسیدن به زیبایی خنده برایتان صحبت کنیم ونکات مهمی را بیان نماییم.برای رسیدن به لبخندی زیباتر از روش های مختلفی استفاده می شود.روش هایی همچون روکش دندان و بریج دندان و اورتودنسی و حتی کاشتند دندان و در برخی مواقع سفید کردن دندان ها بخشی از کارهایی است که باید رد این پروسه صورت پذیرد تا شما بتوانید به لبخندی زیباتر دست یابید.در واقع هدف این است که حالت دندان ها و فک شما را به بهترین شکل ممکن با هم تطبیق دهند تا به هماهنگی دقیقی در این رابطه دست یابید.

اینکه آیا شما به زیبایی خنده نیاز دارید یا خیر را ابتدا باید خودتان مشخص کنید.آیا از خمده خود راضی هستید و چهره خود را در هنگام خندیدن می پسندید؟اگر خیر که باید به دندانپزشکی متخصص مراجعه نمایید تا ابتدا با معاینه هان و دندان شما و بررسی موقعیت دندان هایتان بتواند به یک طرح و ایده مناسب برای شما دست یابد.خنده ای زیباتر می تواند برای شما اعتماد به نفس بالاتری را به همراه داشته باشد و همچنین برای شما زندگی شادتری را به همراه داشته باشد.

 

زیبایی خنده شما به چه عواملی بستگی دارد؟

این روزها بسیاری از افراد و چهره های مهم دریافته اند که در دیدارهای مهم خود اولین چیزی که طرف مقابلشان از انها خواهد دید چهره شان است و برای همین بسیار به زیبایی خنده خود اهمیت می دهند و برای رسیدن به بهترین شکل خنده حاضرند هزینه های زیادی را بپردازند.خنده شما می تواند نقش مهم و کلیدی را در ادامه روابطتان با طرف مقابل داشته باشد.

باور می کنید با یک لبخند زیبا تر شما می توانید زندگی همراه با اعتماد به نفس بالاتری را تجربه نمایید و از این رو می توان گفت کلیه هزینه هایی که برای این مرود انجام می دهید در واقع نوعی سرمایه گذاری است.اما چگونگی رسیدن به این امر باید حتما تحت نظر یک متخصص دندانپزشک باشد.

اما کارهایی که برای زیبایی خنده شما صورت می پذیرد تا شما به انچه که می خواهید دست یابید عبارتند از :

رنگ دندان ها

تنظیم موقعیت قرار گیری دندان نسبت به یکدیگر

ایجاد هماهنگی و داشتن توازن میان دندان ها

در صورت نیاز پروتز لبها و گونه ها


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

آموزش برنامه نویسی آموزش وردپرس آموزش طراحی سایت پشتیبانی سایت خدمات پشتیبانی سایت برنامه نویسی برنامه نویسی و سئو وبلاگ برنامه نویسی دانستنی های وردپرس آموزش برنلمه نویسی جاوا پیاده سازی سئو کسب ثروت راه های ثروت مند شدن ثروتمند شدن در آمد از اینترنت راه اندازی کسب و کار موفقیت مالی آموزش هیپنوتیزم هیپنوتیزم درمانی چگونه هیپنوتیزم کنیم کسب در آمد از طریق اینترنت کسب در آمد از اینترنت کسب در آمد اینترنتی کسب و کار اینترنتی کسب در آمد در منزل روش های کسب در آمد راههای کسب در آمد راه های کسب در آمد راز موفقیت چیست موفقیت چیست راه های موفقیت در زندگی راه های رسیدن به موفقیت راه موفقیت راههای موفقیت راه های موفقیت روانشناسی موفقیت عوامل موفقیت آموزش موسیقی تجهیزات هتل راه اندازی فست فود تجهیزات رستوران تجهیزات آشپزخانه صنعتی لوازم آشپزخانه لوازم برقی آشپزخانه ویزا کارت گیفت آیتیونز بیمه عمر آموزش رایگان آموزش رایگان سئو آموزش بازاریابی آموزش برنامه نویسی وب آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش اندروید آموزش آشپزی آموزش رایگان انیمیشن سازی آموزش انیمیشن سازی آموزش رایگان فتوشاپ آموزش طراحی آموزش رایگان طراحی ایمپلنت دندانپزشکی دندانپزشک بازاریابی تبلیغات اینترنتی آموزش بازاریابی درآمد اینترنتی شغل اینترنتی کار در منزل کارآفرینی کسب درآمد در منزل کسب و کار خانگی خرید بلیط هواپیما
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ