سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای انتخاب بهترین پوسته وردپرس باید به چه مواردی توجه داشت؟

اقتصاددانان به ما آموزش داده اند، که بسیاری از انتخاب ها همیشه بهترین نیستند. داشتن گزینه های بسیاری می تواند به “فلج شدن تجزیه و تحلیل” و احساس ضعف، با توجه به افزایش تلاش لازم و سطحی از عدم اطمینان در یک انتخاب صحیح منجر شود.

با استفاده از منابع تقریبا نامحدود از پوسته های وردپرس برای انتخاب، با این حال به آسانی می شود با بی میلی و تنبلی به یک پوسته وردپرس و با کیفیت پایین اکتفا کرد. در صورتی که اگر شما گزینه های زیادی را پیش روی خود داشته باشید، باید به خوبی متوجه نیازهای خود در انتخاب بهترین پوسته وردپرس باشید.

در این مطلب،  قصد دارم آنچه را که به اعتقاد من مهمترین عوامل انتخاب بهترین پوسته وردپرس هستند را عنوان کنم. پس از مطالعه این مقاله شما می توانید که بهترین منابع پوسته وردپرسی را شناسایی کنید و همچنین بهترین پوسته وردپرسی مورد نیاز خود را از آن منابع انتخاب نمایید.

برای شروع، اجازه دهید یکی از رایج ترین سوالات پرسیده شده را پاسخ دهم: آیا ارزش دارد که برای پوسته وردپرس هزینه های صرف شود و یا اینکه می توان از پوسته های رایگان هم استفاده کرد؟

 

1– قیمت: پوسته های رایگان یا پوسته های تجاری؟

چند سال پیش، قیمت یک تم، شاخصی خوب برای نشان دادن کیفیت آن بود. تم های رایگان در بهترین حالت نیز ضعیف کد شده بودند و برای گرفتن داده های کاربر در بدترین شکل مورد استفاده قرار گرفته می شدند. اما این وضعیت تغییر کرده است، امروزه توسعه دهندگان هزاران پوسته وردپرس بزرگ و شاخص طراحی کرده اند که می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند

به این ترتیب، هیچ برنده قطعی وجود ندارد. هر دو پوسته رایگان و تجاری دارای جوانب مثبت و منفی می باشند که در زیر به جزئیات بیشتری می پردازیم.

نکات مثبت پوسته های تجاری:

الف – به روز رسانی های بیشتر و منظم
شای قانع کننده ترین دلیل انتخاب یک پوسته تجاری این است که چنین پوسته هایی به طور معمول بیشتر به روز می شود. با توجه به تکامل سریع سیستم مدیریت محتوا (CMS) وردپرس، برای ارتقاء امنیت و امکانات داشتن پوسته هایی که بصورت منظم بروز می شوند بسیار حیاتی است.

ب – پوسته های تجاری کمتر منتشر می شوند
از آنجا که پوسته های رایگان وردپرسی خیلی محبوب هستند ممکن است که یک پوسته رایگان وردپرسی برای دهها هزار وب سایت مورد استفاده قرار بگیرد. از طرفی پوسته های تجاری کمتر منتشر می شوند بنابراین همیشه جذابیت آنها باقی می ماند.

ج – مستندات بهتر و کامل تر
اکثر تم های تجاری شامل PDF هستند که در آن جزئیات را توضیح میدهند وبا استفاده از این مستندات می توان پوسته را توسعه داد. چنین مستنداتی در پوسته های رایگان خیلی کمتر دیده می شوند.

د – پشتیبانی رو به پیشرفت مداوم
توسعه دهندگان پوسته های تجاری قطعا بهترین پشتیبانی را ارائه می دهند، آنها معمولا از طریق ترکیبی از انجمن های عمومی، گفتگو آنلاین، سیستم های ارسال تیکت و همچنین ایمیل پشتیبانی خود را کامل می کنند. اما پوسته های رایگان در نهایت فقط به انجمن های عمومی کفایت میکنند.

ه – بدون لینک منبع و یا سند
در بسیاری از پوسته های رایگان اغلب در بالا و پایین صفحه ها لینک تبلیغاتی و یا شناسایی نویسنده قرار دارد. در حالی که پوسته های رایگان روز به روز کمتر خواهند شد پوسته های تجاری بدون هیچ گونه لینک ناشر و یا تبلیغاتی رو به افزایش هستند.

نکات منفی پوسته های تجاری:

الف – قیمت
شما باید برای سرمایه گذاری در هر زمینه ای بین 50 تا 200 دلار برای هر از یک پوسته های تجاری هزینه کنید.

ب – پیکربندی بیشتر
اکثر پوسته های تجاری دارای پنل تنظیمات سفارشی برای سفارشی سازی انواع تنظیمات پوسته می باشند که برای یاد گیری و  راه اندازی آنان زمان زیادی مصرف می شود.

ج – ویژگی های ناخواسته
پوسته های تجاری تمایل زیادی به استفاده از ویژگی های اضافی که شامل بسیاری از صداها و افکت ها، از جمله پلاگین کشویی متعدد، یک مدیر نمونه کارها و پوست اضافی. در حالی که این کار یک پوسته بسیار متنوع را می سازد که برای فروش آن پوسته مفید است به همین دلیل ویژگی های ناخواسته زیادی در آن می توان یافت.

به طور کلی مهم ترین ویژگی در پوسته های رایگان و یا تجاری، کیفیت و دقتی است که در ساخت آن به کار رفته است. در ادامه مقاله قرار است که ویژگی هایی را که در امنیت و سرعت و کیفیت پوسته تاثیر گذار است را عنوان کنیم.

ساده ترین راه برای ارزیابی کیفیت پوسته، خواندن تجربه مشتریان از استفاده آن پوسته است. اگر پوسته دارای انجمن پشتیبانی عمومی باشد باید به آنچه که مشتریان عنوان کرده اند و همچنین جواب توسعه دهندگان به آنها را با دقت مطالعه کرد.

2– سرعت: پوسته های سبک در مقابل پوسته های سنگین:

سرعت صفحه در حال بارگذاری نه تنها بهبود تجربه کاربر عمومی از یک وب سایت است، همچنین تایید شده است برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو، نرخ تبدیل و، در نتیجه، درآمد آنلاین بسیار مهم می باشد.

این جای تعجب دارد که من می بینیم پوسته های سنگین مانند طاعون در حال افزایش هستند.

درک یک مشکل اولین گام برای اجتناب از آن است. بنابراین، چه عواملی باعث کند شدن صفحه وب سایت ها می شوند؟

منبع : آموزش وردپرس


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 تجهیزات...   

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دوستان

آموزش برنامه نویسی آموزش وردپرس آموزش طراحی سایت پشتیبانی سایت خدمات پشتیبانی سایت برنامه نویسی برنامه نویسی و سئو وبلاگ برنامه نویسی دانستنی های وردپرس آموزش برنلمه نویسی جاوا پیاده سازی سئو کسب ثروت راه های ثروت مند شدن ثروتمند شدن در آمد از اینترنت راه اندازی کسب و کار موفقیت مالی آموزش هیپنوتیزم هیپنوتیزم درمانی چگونه هیپنوتیزم کنیم کسب در آمد از طریق اینترنت کسب در آمد از اینترنت کسب در آمد اینترنتی کسب و کار اینترنتی کسب در آمد در منزل روش های کسب در آمد راههای کسب در آمد راه های کسب در آمد راز موفقیت چیست موفقیت چیست راه های موفقیت در زندگی راه های رسیدن به موفقیت راه موفقیت راههای موفقیت راه های موفقیت روانشناسی موفقیت عوامل موفقیت آموزش موسیقی تجهیزات هتل راه اندازی فست فود تجهیزات رستوران تجهیزات آشپزخانه صنعتی لوازم آشپزخانه لوازم برقی آشپزخانه ویزا کارت گیفت آیتیونز بیمه عمر آموزش رایگان آموزش رایگان سئو آموزش بازاریابی آموزش برنامه نویسی وب آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش اندروید آموزش آشپزی آموزش رایگان انیمیشن سازی آموزش انیمیشن سازی آموزش رایگان فتوشاپ آموزش طراحی آموزش رایگان طراحی ایمپلنت دندانپزشکی دندانپزشک بازاریابی تبلیغات اینترنتی آموزش بازاریابی درآمد اینترنتی شغل اینترنتی کار در منزل کارآفرینی کسب درآمد در منزل کسب و کار خانگی خرید بلیط هواپیما
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ